SEM
(Google Adwords, Bing, Seznam, Yandex itd.)

Blagovna znamka VELUX kot ključna beseda

Trgovcem, ki prodajajo in oglašujejo združljive izdelke, Google omogoča nakup blagovne znamke VELUX kot ključne besede v vseh iskalnikih, da bi pritegnili promet v svoje trgovine in spletna mesta.

Trgovci ne smejo uporabljati ključnih besed VELUX, da bi pritegnili promet na ciljne strani, ki prodajajo ali oglašujejo samo nezdružljive izdelke.
 

Blagovna znamka VELUX v oglasnih besedilih

Trgovcem, ki oglašujejo in prodajajo tako izdelke VELUX kot združljive izdelke, je dovoljeno uporabljati blagovno znamko VELUX v prikazanem spletnem naslovu oglasnih besedil, če storitev za oglasna besedila pošilja promet na ciljne strani, ki prikazujejo samo izdelke VELUX. Trgovcem ne bo dovoljeno uporabljati blagovne znamke VELUX v naslovu ali opisnih vrsticah oglasnih besedil.

Trgovcem, ki oglašujejo in prodajajo tako izdelke VELUX kot združljive izdelke, ni dovoljeno uporabljati blagovne znamke VELUX v prikazanem spletnem naslovu oglasnih besedil, da bi pritegnili promet na ciljne strani, ki ne prikazujejo originalnih izdelkov VELUX.

Trgovcem, ki prodajajo ali oglašujejo samo konkurenčne izdelke, sploh ni dovoljeno uporabljati blagovne znamke VELUX v prikazanem spletnem naslovu.

VELUX in Google ne dopuščata manipulacije besedila, npr. “senčilaVELUX”, za omogočanje uporabe blagovne znamke VELUX v oglasnih besedilih. Skupina VELUX registrira vsako kršitev in o njej poroča Googlu.

Blagovna znamka VELUX v oglasnih besedilih

Trgovci, ki oglašujejo in prodajajo tako izdelke VELUX kot konkurenčne izdelke, morajo vedno sporočati nominalno ceno izdelkov, npr. "senčila za strešna okna od 30 € naprej".

Trgovci z združljivimi izdelki ne smejo nikoli oglaševati popusta na združljiv izdelek, kot če bi šlo za popust na originalni izdelek VELUX, npr. “Privarčujte xx % pri senčilih za strešna okna”. Izdelek VELUX se ne sme primerjati z združljivim senčilom konkurenčne blagovne znamke. Popust se lahko sporoča samo kot popust na sam izdelek.

Google Nakupovanje (PLA)

Blagovna znamka VELUX kot ključna beseda

Trgovcem, ki prodajajo in oglašujejo konkurenčne izdelke, Google omogoča nakup blagovne znamke VELUX kot ključne besede v vseh iskalnikih, da bi pritegnili promet v svoje trgovine in spletna mesta.

Besedilo v storitvi Google Nakupovanje

Skupina VELUX ne dovoljuje trgovcem z združljivimi izdelki, da bi uporabljali blagovno znamko VELUX v besedilu storitve Google Nakupovanje, npr. "senčila VELUX". Namesto tega trgovcem priporočamo uporabo generičnega izraza, kot je "senčila za strešna okna", če želijo pošiljati promet na ciljne strani, ki prikazujejo samo konkurenčne izdelke.

Slike v storitvi Google Nakupovanje

Originalne slike VELUX se ne smejo uporabljati za oglaševanje in prodajo konkurenčnih izdelkov v storitvi Google Nakupovanje.

SEO

Naslovi strani, meta opisi, naslovi, oznake ALT v slikah in gradnja povezav

Trgovci, ki oglašujejo in prodajajo združljive izdelke, ne smejo uporabljati blagovne znamke VELUX, npr. "strešna okna VELUX", "okna VELUX" ali "senčila VELUX" v naslovih strani, naslovih, meta opisih in oznakah ALT v slikah, če je njihov namen povezovanje na strani, ki oglašujejo in prodajajo konkurenčne izdelke.

Trgovci tudi ne smejo uporabljati blagovne znamke VELUX za gradnjo povezav na strani, ki prodajajo ali oglašujejo konkurenčne izdelke.

Popusti in cene

Trgovci s konkurenčnimi izdelki morajo vedno sporočati nominalno ceno izdelkov, npr. "senčila za strešna okna od 30 € naprej".

Trgovci s konkurenčnimi izdelki ne smejo nikoli oglaševati popusta na združljiv izdelek, kot če bi šlo za popust na originalni izdelek VELUX, npr. “Privarčujte xx % pri senčilih za strešna okna”. Tega se ne dopušča, ker se izdelka ne moreta primerjati. Popust se lahko sporoča samo kot popust na sam izdelek.