Upoštevajte smernice

7 korakov do doslednega komuniciranja blagovne znamke VELUX

Pri spletnem trženju je zelo lahko zaiti s poti. Internet ponuja toliko možnosti, da je končni rezultat v odsotnosti ustreznih napotkov lahko precej nepredvidljiv.

Ta razdelek vam bo pomagal, da se boste izognili najpogostejšim napakam pri komuniciranju blagovne znamke VELUX v okviru svojega poslovanja. Z upoštevanjem teh 7 korakov nam ne boste samo pomagali zaščititi integritete blagovne znamke VELUX, temveč boste imeli tudi možnost izkoristiti vrhunski prodajni potencial močne blagovne znamke.

1. Zaščitite blagovno znamko VELUX na svojem spletnem mestu



Vaše spletno mesto mora vedno ohraniti svoj edinstveni slog in značaj. Kakršno koli vsebino, povezano z blagovno znamko VELUX, je treba obravnavati kot ločen element, ki temelji na odobrenih smernicah Skupine VELUX.



Vaše spletno mesto ne sme nikoli prevzeti bistvenih oblikovnih elementov blagovne znamke VELUX in jih obravnavati kot del oblikovanja vašega podjetja.

 

2. Logotip VELUX uporabljajte pravilno



Logotip VELUX je edinstven in stalen element blagovne znamke. Logotip je sestavljen iz belega besedila na rdečem ozadju s simbolom zaščitene blagovne znamke. V črno-belih medijih se besedilo lahko uporabi na črnem ozadju. Pri reprodukciji vedno uporabite originalne datoteke logotipa VELUX. O možnostih prenosa se pozanimajte pri lokalnem prodajnem podjetju.



Mer logotipa ne smete nikoli spremeniti, niti ga obrezati, spremeniti njegovih barv ali katerega koli drugega njegovega vidika.

Našega logotipa tudi ne smete uporabljati skupaj s konkurenčnimi blagovnimi znamkami ali kot označbe izdelkov, združljivih z izdelki VELUX.

3. Pazite na barvno paleto VELUX




Vaše spletno mesto mora ohraniti edinstveno barvno paleto vašega podjetja. V zvezi s svojimi izdelki vedno podpiramo uporabo originalnega fotografskega gradiva VELUX.




Prosimo vas, da ne prevzamete barvne palete VELUX v splošno oblikovanje svojega spletnega mesta, saj bi uporabniki zaradi tega lahko mislili, da je spletno mesto povezano s Skupino VELUX.

4. Uporabljajte fotografije, videoposnetke in ilustracije

Zaradi težav s kakovostjo in avtorskimi pravicami ne smete nikoli kopirati fotografij ali ilustracij neposredno s katerega koli spletnega mesta VELUX in jih uporabiti za oglaševalske namene.


5. Pazite na ubeseditev

Ko kupite strešna okna VELUX®...

Radi imamo izdelke VELUX


Ime VELUX je treba obravnavati kot pridevnik, kar pomeni, da se nikoli ne sme uporabljati samostojno. Ime naše blagovne znamke vedno uporabljajte z deskriptorjem, npr. strešna okna VELUX, izdelek VELUX ali Skupina VELUX.

Dodatki se morajo imenovati "izdelki za strešna okna".

Ne pozabite, da ima ime VELUX veliko začetnico in da mu mora slediti simbol ®, ko se prvič pojavi v besedilu.

velux

"velux"

Radi imamo VELUX

Imena VELUX ne zapisujte z malimi črkami ali med navednicami. Ne uporabljajte ga brez deskriptorja.

6. Upravljajte svoje spletno trženje

Za učinkovito spletno trženje so potrebne zadostne izkušnje in najnaprednejša orodja na področju. Če se spoznate na iskalni marketing (Search Engine Marketing, SEM), optimizacijo za spletne brskalnike (Search Engine Optimization, SEO), trženje prek družbenih medijev in oglaševanje prek spletnih mest za družbeno mreženje, kot so YouTube, Instagram in Twitter, ne boste imeli težav s spletnim trženjem.

Vendar postane upravljanje trženjskih dejavnosti veliko bolj zapleteno, če delo vključuje globalno ime, kot je blagovna znamka VELUX.

Najpomembnejša pravila

Če povzamemo bistvo, smete uporabljati blagovno znamko VELUX samo, kadar je vaše trženje neposredno povezano z originalnimi izdelki VELUX ali izdelki, združljivimi s strešnimi okni VELUX. Blagovna znamka VELUX se ne sme uporabljati za ustvarjanje prometa na strani, ki oglašujejo nezdružljive konkurenčne izdelke.

V tem razdelku so podrobno opisana pravila, ki jih morate upoštevati kot trgovec z izdelki VELUX. Če prodajate združljive in nezdružljive izdelke, uporabite vdelane povezave do več informacij o prepovedih in omejitvah.

Opazili boste, da v tem vodniku omenjamo združljive in nezdružljive izdelke. Ti izdelki so konkurenčni izdelkom VELUX in so opredeljeni tako:

Združljiv izdelek je izdelek, ki je združljiv s strešnim oknom VELUX.

Nezdružljiv izdelek je izdelek, ki se ne ujema in ni združljiv s strešnim oknom VELUX.

7. Blagovna znamka VELUX

Izberite edinstveno ime blagovne znamke ali blagovno znamko, s katero bo vaše podjetje izstopalo med konkurenti in morda celo sporočalo vaše močne prodajne adute.

Vsakemu trgovcu, trgovcu z izdelki VELUX ali drugemu, je strogo prepovedano kakor koli registrirati pravice do blagovne znamke VELUX ali katere koli druge blagovne znamke Skupine VELUX. Prepoved vključuje: 

  1. registracijo blagovnih znamk, ki vključujejo blagovne znamke, registrirane s strani Skupine VELUX; 
  2. registracijo imen podjetij, ki vključujejo blagovne znamke, registrirane s strani Skupine VELUX, npr. Izdelki VELUX d.o.o. ali Senčila VELUX d.o.o.;
  3. registracijo domen in e-poštnih naslovov, ki vključujejo blagovne znamke, registrirane s strani Skupine VELUX, npr. www.velux-blinds.com, www.velux-bestprice.com ali www.blinds4velux.com.

Splošno pravilo je, da brez predhodnega pisnega dovoljenja Skupine VELUX ne smete uporabljati ničesar, kar šteje za intelektualno lastnino Skupine VELUX.

Vsaka kršitev teh smernic lahko sproži pisno opozorilo pravne službe Skupine VELUX. Če ne izpolnite zahtev iz opozorila v dveh tednih, lahko Skupina VELUX prekine sodelovanje z vami brez predhodnega obvestila.