Za učinkovito spletno trženje so potrebne zadostne izkušnje in najnaprednejša orodja na področju. Če se spoznate na iskalni marketing (Search Engine Marketing, SEM), optimizacijo za spletne brskalnike (Search Engine Optimization, SEO), trženje prek družbenih medijev in oglaševanje prek spletnih mest za družbeno mreženje, kot so YouTube, Instagram in Twitter, ne boste imeli težav s spletnim trženjem.
Vendar postane upravljanje trženjskih dejavnosti veliko bolj zapleteno, če delo vključuje globalno ime, kot je blagovna znamka VELUX.
Najpomembnejša pravila
Če povzamemo bistvo, smete uporabljati blagovno znamko VELUX samo, kadar je vaše trženje neposredno povezano z originalnimi izdelki VELUX ali izdelki, združljivimi s strešnimi okni VELUX. Blagovna znamka VELUX se ne sme uporabljati za ustvarjanje prometa na strani, ki oglašujejo nezdružljive konkurenčne izdelke.
V tem razdelku so podrobno opisana pravila, ki jih morate upoštevati kot trgovec z izdelki VELUX. Če prodajate združljive in nezdružljive izdelke, uporabite vdelane povezave do več informacij o prepovedih in omejitvah.