Povečajte prodajo

Učinkovito komuniciranje blagovne znamke prinese otipljive rezultate

Več študij kaže, da je močna, skladna komunikacijska strategija lahko odločilna za ohranjanje položaja na trgu in pridobivanje novih strank. Če se vsi držimo iste strategije – uporabljamo isto postavitev in iste fotografije ter poudarjamo ista sporočila – bo kupec navsezadnje začel o blagovni znamki razmišljati kot o izkušenem in zaupanja vrednem partnerju.

Na desni strani smo zbrali seznam ugotovitev, ki podpirajo trditev, da močno trženje blagovne znamke vodi do velikih prihodkov.

  • 1. Moč podjetja presega moč izdelka 

    Nedavna raziskava* o pripravljenosti ljudi za nakup ali priporočanje nečesa je razkrila, da so podjetja deležna za 10–12 % več priporočil kot njihovi posamezni izdelki. To pomeni, da mora tržno komuniciranje poudarjati vrednote blagovne znamke podjetja in strategijo oblikovanja bolj kot kategorijo izdelkov.

    * Vir: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 2. Ugled poveča prodajni potencial

    Nedavna raziskava* o razmerju med ugledom podjetja, ki temelji na štirih parametrih – cenjenosti, zaupanju, občutkih in občudovanju – in njegovim prodajnim potencialom kaže, da se ob izboljšanju ocene ugleda s 70 na 80 potencial skoraj podvoji.

    * Vir: Reputation Institute, letna raziskava v 15 državah, 2015

  • 3. Trajnost poveča vrednost blagovne znamke

    Novo poročilo* navaja, da so blagovne znamke, ki podpirajo trajnost, dosegle 4-odstotno rast prodaje v primerjavi s samo 1 odstotkom za preostali trg. 66 % potrošnikov pravi, da so pripravljeni plačati več za blagovne znamke, ki se zavzemajo za trajnost.

    * Vir: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 4. Ugled blagovne znamke naredi podjetje prožnejše

    Od finančne krize leta 2008 globalna podjetja še vedno stežka vzdržujejo svojo vrednost zaradi nizkih dobičkov in počasne prodaje. Vendar so vlagatelji nagradili podjetja, ki jim je uspelo izboljšati ali ohraniti velik ugled med potrošniki. Vrednost teh podjetij zdaj narašča na trgu, ki skoraj stagnira.*

    * Vir: Reputation Institute, letna raziskava v 15 državah, 2015

Blagovne znamke, katerih cilji in izdelki se odzivajo na to potrebo – blagovne znamke za trajnostni način življenja – po naših izkušnjah dosegajo močnejšo in hitrejšo rast.

Te blagovne znamke so v letu 2014 predstavljale polovico rasti podjetja in rasle dvakrat hitreje od preostanka poslovanja.

Paul Polman, izvršni direktor podjetja Unilever, 2015


Kaj je resnično pomembno: naravna svetloba, svež zrak in brezplačna energija

Medtem ko preverjamo številke in si manemo roke nad dobičkom, ne smemo pozabiti, od kod vsa ta vrednost izvira. Svet VELUX temelji na nekaj preprostih, vendar izjemno pomembnih koristih za vsak dom. Z izbiro ene od rešitev VELUX bo dom svetlejši in udobnejši, bolj zdrav in energetsko učinkovitejši. Umetno razsvetljavo bo zamenjala dnevna svetloba in v vsak prostor v hiši bo prodrl svež, čist zrak. Zagotovljena bosta brezplačno sončno ogrevanje v hladnem delu leta in naravno hlajenje v vročini. Napredna tehnologija ThermoThechnology™ in visoko učinkovite izolacijske plošče bodo izboljšale energijski profil celotne stavbe.