"Nekatera Wi-Fi omrežja so nekompatibilna z VELUX ACTIVE gateway-om:
- Javna in korporativna omrežja.
- Omrežja katera uporabljajo hitrost 5GHz.
- Omrežje s portalom za preverjanje pristnosti.
Pred pričetkom namestitve se prepričajte, da je vaš pametni telefon pravilno povezan z delujočim Wi-FI omrežjem.
Nato sledite naslednjim korakom:
1. Ponovno zaženite WI-FI router in pametni telefon.
2. Preverite, ali je gateway priključen na električno napajanje (majhna bela LED lučka poleg glavnega kabla gori)
3. V kolikor imate v omrežje vključene Wi-Fi ojačevalce/repetitorje se prepričajte, da ima vsaka razpoložljiva dostopna točka drugačno ime (SSID) in preverite, da je gateway povezan z dostopno točko, ki ima najmočnejši signal.
V kolikor zgornji koraki ne rešijo vaše težave, preverite nastavitve routerja tako, da se povežete na stran za konfiguriranje routerja (glejte navodila za uporabo routerja).
- Posodobite programsko opremo routerja na najnovejšo verzijo.
- Nastavite preprosto Wi-Fi geslo, brez posebnih znakov.
- Prepričajte se, da v routerju ni omogočeno MAC filtriranje (ali pa se prepričajte, da je gateway na ""white-list"").
- Zagotovite, da so omejitve dostopa (starševski nadzor, ....) onemogočene.
- Preverite, ali ima router funkcijo spanja. Če jo ima, jo onemogočite
- Onemogočite omejitev Wi-Fi kanala (omogočite samodejno izbiranje), ali iiberite kanale 1, 6 ali 11.
- Preverite, ali je 2.4GHz omogočen tudi če je router združljiv z dvopasovno povezavo (VELUX ACTIVE se lahko poveže le na 2.4GHz omrežji). Poskusite tudi onemogočiti 5GHz.
- Preverite ali je UPnP omogočen.
- Poskusite zamenjati trenutne DNS strežnika z Googlovim (Primarno: 8.8.8.8 / Sekundarno: 8.8.4.4).
- Preverite ali ima router požarni/vhodni filter. Če je tako, odprite port 25050 (TCP).
- Dodelite gatewayu statični IP z njegovim MAC naslovom."